A jel

2009.12.17. 22:48

 

Még soha életemben nem éreztem ilyet. A kaszinó privát termében ülök, mellettem és velem szemben a póker legnagyobbjai.

Jobbra Phil Ivey, balra Daniel Negreanu, és még sorolhatnám a neveket. Ja, és itt van még Phil Hellmuth, aki saját magát igen szerényen így nevezi: "the best poker player on earth"

Az egy dolog, hogy a póker világ inkább így hívja: poker brat. Egy elkényeztetett hisztis f*szfej.

És kiejtem ezt az idiótát!!! Ő, ahogy szokott, kiborul, üvöltözik, sérteget. Én higgadtan ülök, és nagyon jól érzem magam. Ha esetleg van valaki aki nem ismeri, íme:

www.youtube.com/watch

Aztán felébredek.

De nem vagyok elkeseredve, hogy csak egy álom volt, ez nem egy egyszerű álom, ez egy jel!!!

Ma kártyáznom kell, ez az én napom, ma odaérek, ma megnyerem! Mondjuk előtte dolgoznom is kéne, és ha még sokáig heverészek, akkor elkések. Nem mintha minden nap időre kéne mennem, de ma igen, és ha nem érek oda, akkor nekem annyi. Törött kézzel nehéz lesz nézegetni a lapokat. Reggeli, villám zuhany, hopp már fel is vagyok öltözve.. és  úton is vagyok.

Ügyfél elégedett, még módosítást sem kér, egy jó ebéd, és mára nincs is több dolgom. Koncentrálhatok a lényegre. Különben is mától megváltozik minden, profi pókeres leszek, kit érdekelnek az ügyfelek?!

Eljött az idő, indulok.

Nem kaszinó, nem privát terem, de mivel az első szünet előtt kiestem hamar otthon vagyok. Arra tisztán emlékszem, hogy a fogyasztásomat még kifizettem, és csak a kocsiban szidtam a fickót üvöltözve, halvány utalásokat téve édesanyja ősi foglalkozására(nem vadász) aki all-in megy egy szeméttel. Én megadom az ász párommal. Persze hogy legyorsult.

Rengeteg értelmes dolgot lehet esténként csinálni kártya helyett, idegből kiraktam Rubik Ernő bá fejtörőjét, elmosogattam. Lehet olvasni (super system2), Tv-t nézni.

Nézd már, a sport1-en pókereznek, Hellmuth üvöltözik, nem tud úriember módjára veszíteni.

Pedig ez csak egy játék....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://frameline.blog.hu/api/trackback/id/tr331605620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása