WTF?!

2009.12.01. 14:47

Reggelente be szoktam gyűjteni az infót, mi történt, történik a világban.

Sporttal kezdem, ne legyek azonnal idegbeteg, de ma ez nem nagyon sikerült, mert találtam egy cikket, már a történet is vérforraló, de a kommentek készítettek ki igazából.

Van videó is, érdemes megnézni:

jegkorong.blog.hu/2009/12/01/ballard_lefejezte_sajat_kapusat

Agysebész játékos annyira kiborult a bekapott gól után, hogy egyszerűen az ütővel fejbe verte a kapust.

Gondoltam én!!

De kiderült, hogy én bizony nagyon benéztem valamit, mert a kommentekben a többség azt vallja, hogy ez véletlen volt, a forma a kapuvason akarta dühében eltörni az ütőt.

Hát akkor igen nagy baromnak kell lennie, de sírva könyörgök, ezt tényleg komolyan gondolja valaki?!

Igazából nevetnem kéne az egészen, csak egy nagyon régi történet jut eszembe, amikor egy iskolai verekedésnél azt mondta az egyik fél, hogy úgy kezdődött a bunyó, hogy a másik visszaütött, és neki adtak igazat a tanárok...

Ha jobban meggondolom akkor itt az a szitu, hogy 1.-a kapus mi a f*szt keresett a kapuban, 2.- tisztán látszik, hogy direkt beletette a fejét az ütőbe amikor a védő szét akarta törni azt a kapuvason!

Pókeres kifejezéssel élve tilten vagyok!!! (ez az amikor valaki pl egy szerencsétlenül elvesztett party után meggondolatlanul cselekszik, nem ura a játékának, dühből játszik "be van gőzölve".)

Viszont tegnap hallottam egy hatalmas poént a showder klubban:

" Massa annyira le volt égve anyagilag a nyáron, hogy megkérte a Barrichello-t, dobja meg egy rugóval"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://frameline.blog.hu/api/trackback/id/tr491566375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása